niedziela, 9 lutego 2014

Rurki z kremem

Dzisiejszy podwieczorek zawdzięczamy mojej koleżance Ewie. 
To właśnie Ewa pokazała mi w sierpniu te rurki. Od tamtej pory ciągle o nich myślałam, ale jakoś nie mogłam zmobilizować się do zakupu foremek.
A skąd foremki???
Foremki do wypieków tych pyszności są prezentem właśnie od Ewy. Zakupiła je będąc na mazurach u znajomych. Przywiozła mi je w poniedziałek i właśnie dziś je piekliśmy.
Przepis znalazłam w internecie - wszyscy mają ten sam - a ja zainspirowałam się rurkami z bloga Piekarniczki 75.

Aby wykonać te pyszne słodkości należy kupić:
 - 500 g mąki
- 250 g śmietany 18%
- 250 g masła
- szczyptę soli.

Nadzienie w rurkach to krem karpatkowy - poszłam trochę po łatwości bo zakupiłam gotowy ale ten najbardziej lubię. W rurkach znalazła się też masa Krówkowa -  z dedykacją dla mojego brata miłośnika kajmaku.






DZIĘKI EWA!!!!!




2 komentarze: