wtorek, 11 lutego 2014

Męski komin na szydełku - krok po kroku

Właśnie skończyłam robić komin dla mojego męża. Dłuższy czas zastanawiałam się jaki wzór i w końcu sama wymyśliłam - wyszedł faktycznie męski.


Do wydziergania tej robótki zużyłam 540 m włóczki HiMALAYA BEYZA kolor Renk.


1 rząd -  wykonać taką ilość oczek łańcuszka jakiej długości chcemy komin - ja wykonałam 274 oczka

2 rząd - 3 oczka łańcuszka w ostatnie oczko poprzedniego rzędu,w oczka łańcuszka wykonujemy słupki

3 - 4 rząd - 3 oczka łańcuszka, 4 słupki, 2 słupki reliefowe na wierzchu roboty, 2 słupki reliefowe od tyłu roboty, 4 słupki, 2 słupki reliefowe na wierzchu roboty, 2 słupki reliefowe od tyłu roboty  (...), 5 słupków

5 rząd - 3 oczka łańcuszka, 1 słupek, 2 oczka, 1 słupek,  2 słupki reliefowe na wierzchu roboty, 2 słupki reliefowe od tyłu roboty, 1 słupek, 2 oczka, 1 słupek, 2 słupki reliefowe na wierzchu roboty, 2 słupki reliefowe od tyłu roboty, (...), 1 słupek, 2 oczka, 2 słupki

6-8 rząd -  3 oczka łańcuszka, 3 słupki, 2 słupki reliefowe na wierzchu roboty, 2 słupki reliefowe od tyłu roboty, 4 słupki ,  2 słupki reliefowe na wierzchu roboty, 2 słupki reliefowe od tyłu roboty, (...), 5 słupków

W ten sposób przerabiamy robótkę do końca.

Ostatni rząd - 3 oczka, słupki.

Zszywamy robótkę krótszymi bokami imamy gotowy komin do noszenia w mroźne zimowe dni.








1 komentarz: