poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ubranko do chrztu dla dziewczynki

Witajcie Kochani!!
Przez dłuższy czas nic nie pisałam, ale mam na to proste wytłumaczenie - chrzest mojej Natalki.
Od urodzenia Córeczki zawsze marzyłam, by w tym ważnym dniu jakim jest Chrzest wystąpiła w kreacji zrobionej moim szydełkiem.
Nie wyobrażałam sobie, by założyła sukienkę taką jak sprzedają w sklepach - "super szelest".
Moim celem stała się sukienka zrobiona na szydełku. Pierwsze próby widzieliście w poprzednich wpisach.

Moja Kochana modelka w sukieneczce.
(Zdjęcie robiłyśmy już po chrzcinach, dlatego bez bucików które ubrudziły się marchewką i niestety pralka i proszek nie podołały tym plamom.)

Do wykonania tego kompletu zużyłam 5 motków kordonka - moje szydełko przebrnęło 
przez 2 km 125 m.







Komplecik do chrztu składa się z bolerka i sukienki.













Wykonałam także dodatki. Natalka do kościoła poszła w czapeczce, którą następnie zmieniliśmy na opaskę.





Balerinki pasujące do kompletu.



Do wykończenia sukieneczki małej damy zrobiłam zawieszkę do smoka, imitującą korale.



Mam nadzieję, ze podoba Wam się mój komplecik do chrztu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz