wtorek, 3 grudnia 2013

Torty

Zbliżają się 5 urodziny mojego synka więc powoli zaczynam myśleć o torcie jaki zrobię specjalnie dla niego. Zdjęcia tortu załączę po imprezie, ale teraz chciałam Wam pokazać torty, które już wyszły już z mojego piekarnika.
Pierwszy tort, który wykonałam to Tort Spongebob,specjalnie zrobiony na 4 urodziny synka.
Wcześniejsze urodzinowe torty zamawiałam u mojej babci lub w cukierni. 
Do samodzielnego pieczenia zmusiło mnie zamówienie tortu w kształcie słynnej czerwonej wyścigówki, było to na 3 urodziny mojego synka. Wyścigówka wcale nie wyglądała tak jak ja to sobie wyobrażałam i dodatkowo zapłaciłam za nią dość sporo.


Po wielkim zachwycie rodziny postanowiłam zrobić niespodziankę moim rodzicom na ich 30 rocznicę ślubu.  Tort ten był o smaku chałwowym, a do środka włożyłam 30 czereśni wyjetych z nalewki. 


Kolejny tort był o smaku czekoladowym i miał osłodzić nam zabawę sylwestrową.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz